حرف های دل یک بچه غول

اینجا زمین است

حرف های دل یک بچه غول

اینجا زمین است

حرف های دل یک بچه غول

بچه غولی هستم در این دنیای مضحکانه
مینویسم بلکه چیزی نوشته باشم
خاک بر سرِ تمامِ این کلمات
اگر تو
از میانِ تمامشان
نفهمی من دلتنگم . . .
+بچه غول کار و زندگی دارد،وقتی با پستی کیف کند کامنت میگذارد،
ولا غیر!!!

نویسندگان

حال نکبتی

دوشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۶:۰۵ ب.ظ

من نمى گم هر غلطى خواستى نکن ..!

من فقط میگم دست از سرِ من بردار و برو یه احمق دیگه پیدا کن .

توى زن ها تا دلت بخواد احمق هست؛

از اون هایى که تا یه مرد بهشون گفت "دوستت دارم" باورشون میشه و عاشقش میشن !

از اون هایى که تا شوهرشون یا عشقشون غلطى کرد مى زنند زیر گریه..!

خُب من نیستم.

یعنى دیگه نمى خوام باشم

چرا گورت رو گم نمى کنى؟

#مصطفی_مستور

به شکل وحشت ناکی سرم درد میکنه حس میکنم رگ های داخل اون در حال پاره پاره شدنن

#بچه غول بیمار

۹۵/۰۸/۱۷
بچه غول

نظرات  (۱۳)

اوه :|
زود خوب شو بچه غول 
و درضمن اگه این یه کلکه واسه کنسل کردن قرار فردا مطمئن باش باختی!!!:دیییی
پاسخ:
باشه سعی میکنم
نه خیر :|
۱۷ آبان ۹۵ ، ۱۹:۰۷ ♥ محجبه ♥
0_0
۱۷ آبان ۹۵ ، ۲۰:۱۱ یا فاطمة الزهراء
 امیدوارم بهتر شین
پاسخ:
ممنونم:)
غبار غم برود حال خوش شود ...
پاسخ:
اوووم...
از کتاب  "سه گزارش درباره ی نوید و نگار "  ؟ برای بیشتر لذت بردن از این کتاب توصیه میکنم
"تهران در بعد از ظهر " "استخوان خوک و دستهای جزامی" من گنجشک نیستم " " چند روایت معتبر " رو مطالعه کنین از همین نویسنده ن :)
والبته جدا از همه ی اینها  " روی ماه خداوند را ببوس " بهترین کتاب مستوره :)
پاسخ:
مچکرم:)
آدم خودش میتونه حال خودش رو خوب کنه
فقط باید بخواد
زود خوب شو عزیزِ جان... (:
پاسخ:
هعی هعی هعی
هی خدا مددی لطفا
پاسخ:
:(
can’t do one of these awards without including the indomitable Natalie Hartford and her love of Urban Word Wednesday, pink and bedazzlers. Th1;eRe7rs hardly anything out of
پاسخ:
:|||
Howdy! I could have sworn I've visited this website before but after going through a few of the articles I realized it's new
to me. Regardless, I'm certainly delighted I discovered
it and I'll be book-marking it and checking back regularly!
Hey! Quick question that's totally off topic. Do you know how to make your site
mobile friendly? My blog looks weird when browsing from my iphone.
I'm trying to find a template or plugin that might be able to
fix this issue. If you have any recommendations, please share.
Cheers!
You actually make it seem so easy with your presentation but I find this matter to be actually something
that I think I would never understand. It seems too complex and very
broad for me. I'm looking forward for your next post, I'll
try to get the hang of it!
Just desire to say your article is as astounding.
The clarity in your post is simply nice and i can suppose you're knowledgeable on this
subject. Fine together with your permission let me to snatch your
feed to keep up to date with approaching post. Thanks a million and please
carry on the enjoyable work.
۳۱ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۸:۵۹ AriannaDolbee.bravesites.com
I do not know if it's just me or if perhaps everyone
else encountering issues with your blog. It appears as though some of the written text in your posts are running off the
screen. Can someone else please provide feedback and let me know if this
is happening to them too? This might be a problem with my browser
because I've had this happen previously. Kudos

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">